Veelgestelde vragen

Account

Hoe word ik klant van H&K?

Rechts bovenin bij het kopje inloggen kunt u een account aanmaken en zo klant worden van H&K.

Hoe kan ik inloggen?

Als u klant bent van H&K, ontvangt u een inlogcode voor de website. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Neem even contact op met ons en dan regelen we het met u.

Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen?

Neem even contact op met ons en dan regelen we het met u.

Kan ik als particulier klant worden?

Nee, alleen zakelijke klanten.

Webshop en condities

Kan ik conditiebestanden downloaden?

Ja dat kan! Hiervoor moet u wel een account hebben. Heeft u nog geen account? Vraag er hier direct een aan! Om naar de pagina te gaan waar u ICC berichten kunt downloaden, klik dan hier.

Hoe bestel ik bij H&K?

Als u inlogt op de website bij H&K, kunt u via de webshop artikelen bestellen. U kunt ook langs komen bij 1 van onze vestigingen. 

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Via de webshop kunt u 24/7 bestellen, bij 1 van onze vestigingen kunt u langskomen van 7:30 - 17:00

Voorraad staat op nul, kan ik nu nog bestellen?

Jazeker kan dat! Wij kunnen ons in veel gevallen gewoon aan de termijn van 1 dag houden, door onze flexibele inkoop. 

Kan ik mijn conditiebestanden ook ergens downloaden?

Dat kan zeker, hiervoor neemt u even contact op met H&K via frank@haenka.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Vaak dezelfde of volgende dag na u bestelling. Als u langskomt en het is op voorraad kunt u het direct meenemen. 

Bezorgd H&K gratis?

In overleg, ligt aan de afstand en bestelling. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Als u via de website besteld ontvangt u een bevestiging. 

Vloerverwarming

Ik wil graag een offerte aanvragen, waar moet ik zijn?

U kunt uw aanvraag te allen tijde doen via het contactformulier. Daar kunt u ook alvast enkele details achterlaten, waarna wij zo spoedig mogelijk contact opnemen. 

Mijn gekochte producten voldoen niet aan mijn eisen

Je kunt het retourformulier hier downloaden, waarna je het artikel kunt laten ophalen of bij ons kunt langsbrengen. 

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

De meeste betalingen gaan via een factuur. Die ontvangt u via de mail. Ook kan u contant betalen aan de balie bij 1 van onze vestigingen. 

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Binnen 24 uur. 

Waar vind ik mijn factuur?

Per mail.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat kan, de artikelen moeten wel in goede staat zijn.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u afziet van u bestelling, kan u die annuleren. 

Waar kan ik mijn retour afgeven?

Bij 1 van onze vestigingen of bij een pakketpunt. 

Kan ik mijn retour laten ophalen?

In overleg, ligt aan de afstand en bestelling.